У суботу, 19. октобра 2013. у Новом Бечеју одржана је радионица са темом „Повезивање заштићених природних добара и туристичких организација у Потисју“ у циљу стварања заједничке „еко“ понуде.
Радионица је одржана у склопу међународног пројекта „Откривање заборављеног културног и природног наслеђа у мађарско-српском пограничном региону“ (CULT-NAT-HERIT) који води општина Нови Бечеј заједно са партнерима из Мађарске.
Радионици су присуствовали представници заштићених природних добара, затим представници туристичких организација из околних општина, као и разни стручњаци из области географије, туризмологије и екологије. Програм је водило „Ловачко друштво Нови Бечеј“, управљач специјалног резервата природе „Слано копово“.
На почетку програма, учесници су имали прилику да посете СРП „Слано копово“ и увере се у природне вредности које поседује. Слано копово представља једну од последњих очуваних бара на слатинама у Србији. Настало је деловањем реке Тисе која је у прошлости често мењала свој ток, разливала се и плавла околне удолине. Специфично је по јединственим панонским екосистемима типичним за слане, муљевите баре (језера, акваторије) и њихове повремено исушене делове. Слано копов представља станиште врста карактеристичних за понтско-каспијске и морске обале. Такође, овде је јединствена селидбена станица за миграторне врсте птица. Пошто се налази у близини Тисе, врсте које прате њен ток и шумски појас, радо слећу на ову широку, отворену водену површину. Слано Kопово је повољно за ждралове, патке, гуске, шљукарице, као и птице сабљарке и морске жаларе. На подручју Сланог Kопова евидентирано је 203 врсте птица, што је 63% од укупно познатих врста у Војводини.
Након шетње, програм је настављен у Дому културе Нови Бечеј, где је било речи о повезивању заштићених природних добара и туристичких организација.
У току дискусије наглашена је потреба да се дефинише квалитетна понуда која би привукла туристе из околних места. Она треба да буде различита, у зависности од циљне групе и да има претежно едукативни карактер.
За почетак, треба остварити сарадњу са основним школама и омогућити деци да уживају у природним вредностима заштићених природних добара.